Jag har fått lite färg idag

Jag trodde det inte först men attans jag fick lite färg idag ändå. Jag och Ida drog ut till Linnesjön och solade och doppade stortån idag. Det var länge sedan jag var i linneryd så länge och verkligen solade. Vi hade tänkt att cykla ut...jag ville verkligen orka, men eh...när jag cyklade till Ida så blåste det så mycket OCH vi ville ha brassestolar så vi åkte i Ida's brum brum istället. Vi var där i flera timmar och hade med oss ma'säck. Att packa ma'säck är något jag typ glömt bort hur man gör haha,  vad man har med sig och så. Men det löste sig och det funkade bra med pistagenötter, cupcakes, ostmacka och yoggi. Ida tog med kaffet.


Nu inväntar jag att Fidde ska komma hem så vi kan laga lite mat och så jag kan få äta, jag är är hungrig!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Ida

Helmysig dag!

2009-06-27 @ 09:42:16
Postat av: adisa

o när ska vi ha en sån dag? :)

2009-06-30 @ 23:38:27
URL: http://adisam.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0