Skön fredag

Idag har jag varit i stan med mamma och uträttat massa ärenden, så gött aatt bli av med sånt som bara hänger över en. Fortfarande de dära jäkla glöggmuggarna som hänger över mig, men det ska nog snart lösa sig det med. I stan flängde vi runt en sväng, mamma klippte sig medans jag och Joanna gick runt i affärer. Fikade på Kaffebönan och sen drog vi till Ica Maxi och fjatades med massa folk. På stan fyndade jag en hel del på rea...kul. Jag brukar inte vara den som är så intresserad av rea för det är oftast skit från två-tre år tillbaka de rear ut, om inte mer typ fem år tillbaka. Men idag lyckades jag hitta lite smått o gott. En stor tröja, jeans leggins (trodde aldrig att jag skulle köpa de, men vips var de mina), en stickad väst och strumpbyxor och lite skönhetsprylar. Hel nöjd. För några veckor sedan eller i princip sedan i somras har jag varit inne i en period som innebar, allt jag handlade var till lägenheten. Nu är jag inne i en kläd och sko period. Nu vill jag vara fräsch. Kanske har det med att göra att man inte jobbar längre så man inte kastar på sig de ubersnygga arbetskläderna varje dag. Nu ska man använda sina vanliga kläder dagarna i enda, och inte minst måste man ju se respektabel ut i skolan.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0