Byta efternamn

I tisdags förra  veckan skickade jag in mina papper om efternamnsbyte till Patent- och registreringsverket. I torsdags fick jga bekräftelse på att de fått in min ansökan! Åh. Jag är så spänd. Tänk om det inte går igenom. Tänk på något krånglar. Ahhh. Jag är skitnervös. Sen i fall det går igenom så är det inte klart där, måste ta bort mitt mellannamn också. Krångel krångel. Men det ska nog bli jätte bra till slut =) Efternamnet jag sökt är min mormors namn som ogift, Vinborg. Så alla håll tummarna!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

nemen... nu får vi ta o ses snart.. uppdatering kräver jag live.. händer mkt som jag missar nu..

2009-01-27 @ 21:52:39
URL: http://adisam.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0