Åh

I  år var det verkligen jätte mycket fint i alla kataloger som man får hem. Och jag som har så dåligt med pengar. Jag blir lack. Men jag beställer hem lite som jag tycker är fint, så jag får hem det och kan titta på det, vissa saker är ju inte alls snygga när man väl ser dem. Om man inte gillar det är det ju bara att skicka tillbaka =) På det sättet, på något skumt sätt känns det som om jag sparar pengar också, eftersom jag inte köpte allt det jag hade tänkt att köra. Hehe. Dum man är. Som paketet jag frick från H&M i måndags, skickade jag tillbaka tre av fyra saker idag redan. Det såg inte ut som jag trodde de skulle göra men jag blev i alla fall nöjd med baddräkten jag köpte. Den är typ öppen i ryggen med, det tycker jag är fint =) Vi får se hur det blir med de andra katalogsköpen, de kommer förhoppningsvis snart. På ett sätt hoppas jag de inte passar så jag inte behöver lägga ut pengar, men sen vill jag ju så gärna ha de! Vilket dilemma, vilket I-landsproblem.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Johanna

jätte fin.

2009-01-28 @ 19:49:02
URL: http://johannnaee.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0