Flyt och oflyt

Jag har både flyt och oflyt idag. Flyt i att jag blivit klar med ännu en plugga grej, alltså Historian, gött 2 av 5 klara. Flyt i att dagen har varit toppen tills det att vi kör mot Vaggeryd för att simma. Innan simningen skulle vi slänga in en maskin tvätt hos svärföräldrarna och när jag ska stänga luckan klämmer jag mig, jag fattar inte redigt hur jag lyckades, men ont som fan gjorde det. Och well när vi kommer till simhallen, jag som längtat och längtat efter att få simma. TROR NI INTE DET ÄR STÄNGT I SIMHALLEN?!?! Jo, då är det bara öppet i bastun. Gah. Jag blir förbannad. Så det var bara att åka hem igen. Jag ska försöka på Skillingaryds simhall imorgon istället. Håll tummarna.


Nu ska jag kolla på tv och sura. Imorgon är det nya tag igen, då är det Svenska-dag och då ska det skrivas  om renässansen!


Hann föresten att bjuda pappa på en semla och Fidde på en vanlig bulle innan, mina nybakade bullar. Det var gott. Mums.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Johanna

Kolla tiderna i simhallen innan för dom har inte öppet de vanliga tiderna nu när det är lov. Kramar

2009-02-10 @ 08:43:40
URL: http://johannnaee.blogg.se/
Postat av: lisabeth

jag var inne på hemsidan, men där stod det inte något om att det var specialtider för att det är lov.

2009-02-10 @ 13:09:08

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0