Bjärnum

Idag ska jag köra min mormor och morfar till Bjärnum för att hälsa på mormors syster. Det känns alltid så bra att åka till Bjärnum, jag trivs där. Det är en sån mysig liten by. Vi ska nog åka till kyrkogården med och sätta blommor på mormor Hertha och morfar Allans grav. Min mammas mormor och morfar. Men de levde när jag var mindre så jag har växt upp med att kalla de så, aldrig har vi kallat dem gammel mormor eller gammel morfar, alltid mormor Hertha och morfar Allan. Nej nu måste jag kila in i duschen. Ha en bra dag. Hej.



De är ju bara för söta, systrarna.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Himla fint av dig att skjutsa ner dem till Bjärnum!! De ser rätt pigga ut ändå måste jag säga. Fast sådär fasligt bruna är dem ju inte:)

2009-02-05 @ 19:20:11

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0