Var och tittade på Jesus ikväll

Ja, Lars Winnerbäck påminner faktiskt om Jesus, det långa håret, skägget och man känner sig ju frälst varenda gång man ser honom.

Det var egentligen inte tänkt att vi skulle gå på Lars Winnerbäck, för både jag och Fidde ogillar han som var förband så därför skippade vi att köpa egna biljetter. Men så ringde Joanna i måndags och frågade om vi ville gå för hon hade fått erbjudande om två biljetter som några vänner inte ville ha och de kunde inte gå. Och då hade vi glömt bort att vi hade tänkt att gå och vi hade glömt bort att Andreas Grega var förband så vi sa ja, tack till biljetterna! Det var kul verkligen, men fan va synd det var att Grega var förband! Hallå, finns det ingen bättre? Sen var det som alltid på Lasses konserter, sköna goa låtar som man bara står och svajjar till. Det gör ont och stå i tre timmar så jag fick sätta mig ner på isen emellanåt. Får så fruktansvärt ont i ryggen. Låter som jag är väldigt negativ, men Lars finns det inget att klaga på!





Vad har du på ♥ ?
Postat av: Ehh

Vem struntar i att gå på en konsert för att man inte gillar förbandet?

2009-12-17 @ 10:43:08

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0