Tillskott till vardagsporslinet

Igår var jag i Jönköping för att fixa det sista inför bröllopet och även för att stilla mitt shoppingbegär. Jag fann lite fynd till min porslinssamling.

Sen handlade jag en köksö också. Jag blev nöjd så jag ska köpa en till så det inte ser så tomt ut i köket. Sen ska det bytas gardiner och sätta upp något på väggarna där inne, då kommer jag nog att trivas tror och hoppas jag!























Vad har du på ♥ ?
Postat av: Isa

shit vad snyggt!! gillar starkt den vita tallriken med de svarta ringarna och koppen med det rutiga fatet! är allt second-hand eller? vart köpte du det?

det är så kul att göra om och inreda. särskilt när man har annat att göra, som plugg :)! haha kramar

2009-08-27 @ 17:18:45
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0