Gårdagen

Möhippan för min syster gick av igår och den blev lyckad och det verkade verkligen som att hon tyckte det också och att hon var nöjd.

Jag hade fruktansvärt kul och tackar alla som var med och hjälpte till och som deltog.





Hon är så fin!!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Jag hade GRYMT roligt! TACK och åter TACK!!

2009-08-11 @ 18:17:39
Postat av: Isa

åh vad kul! jag visste inte att du hade en blogg! o snygg oxå! du ser ju ut som en modell på bilden!!!! skitsnygg! nu måste jag göra om min känner jag... haha.

ja det jobbas o slits, idag fick jag jobba igen! det var kris med 7G, o när jag kommer dit har de synat upp allt på natten.. så jag fick stå vid "din" maskin idag! fy sjutton.. fattar att du blev galen på den där sirenen!



kul att möhippan verkade gå bra!! hoppas du har lite mindre att tänka på nu då! *le!

Kramar

2009-08-11 @ 19:19:54
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0