Ghostriders

Asså, igår innan vi skulle sova så visade Fidde mig "Ghost Rider" på youtube. Det är bland det sjukaste och mest upprörade jag sett på länge. Jag blir så förbannad.

De som håller på med sånt är ju förbannat pantade i huvudet. Varför tror de att det finns hastighetsgränser? Jo för att folks ska skadas mindre i trafiken (det är vad jag har uppfattat det som, annars kan vi ju alla köra hur fort vi vill!). Men dessa jävla idioter åker och lattjar med polisen samtidigt som de triggar varandra och leker med medtrafikanternas liv. OHHH Jag bir så upprörd. De kör asså på en motorcykel i typ  på motorvägen på BAKHJULET!!!!!!. Säger som pappa brukar säga ocm våldsamma motorcykister, ligger det en sten i vägen så är han ju skadad, kanske till och med död genast!
Eller de Ghost Rider-förarna som kör mitt inne i Stockholm stad på natten i höga hastigheter, tänk om det bara skulle gå ut en över övergångstället, tänker de någonsin så?

Eller är de bara så jävla själviska att de bara gör det för deras adrenalinkickar?

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0