118100

118100-svarar på allt! Det var jag ju tvungen att utnyttja. Fick lära mig det av kusinen, Felicia på morfars födelsedag. Så idag så skickade jag två frågor...

Första frågan löd så här..."Vem är jag, Lisabeth Levin Åberg?"
Svaret blev...."118100 tror att Lisabeth Levin Åberg är en tjej med mycket känslor och som har lätt att bli förälskad. När hon inte går och hoppas på att få träffa sin drömprins tycker hon om att baka bullar och se på bio."

Sådär rätt kanske, se på bio gillar jag ju. Men drömprinsen har jag ju redan hittat!

Sen fick jag en snille idé och skrev och frågade "Varför älskar Fidde Tinna?" svaret löd "Fidde älskar Tinna därför att dom hör ihop och att dom är det bästa som hänt varandra." Hoppas det svaret stämmer bättre än det förra ;) Det vet jag redan att det gör.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

sjuk du e.. fast det måste jag med testa..



det med bebisarna, ofta kommer ju samma unge upp.. särskilt en ful kommer upp hela tiden..den ja jimmy fick..

2008-09-21 @ 23:23:24
URL: http://adisam.blogg.se/
Postat av: felicia

haha, alltid lika kul att ställa en fråga till dom :)

2008-09-22 @ 22:03:06

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0