Resetarmen suger

Jag har precis sagt hej då till Adisa som flyger mot Cuba och andra äventyr på tisdag. Jag hade svårt att hitta något att köpa som resehjälp, eftersom tjejen gått och köpt allt själv. Men jag köpte i alla fall till slut UNO, fotcreme, solstift och ipren gel. Kan vara bra till uttråkade resor, för onda fötter, stickande sol på läpparna och ont i axlarna efter mycket bärande på ryggsäckarna. Usch suget i magen efter resor gör ont, jag vill med. Jag hade så gärna velat hänga med, jag är så avundsjuk. Jag kommer inte kunna resa på ett bra tag!

Jag hoppas dock att jag kan hänga på till paris över nyår som jag blivit så gladeligen inbjuden till. Fy, det hade varit så kul =) London-trion, Fidde plus lite annat folk, åh så underbart. Vi får se vart pengarna räcker till.

För att strö salt i mina sår, så har Joanna och Per bokat resa till Thailand, så jag är avundsjuk på dem med! =(

När jag var ute och reste skrev jag i min dagbok vart jag ville resa, det är bara dumt och titta på den lista. Jag kan typ börja gråta av att läsa den. Haha. Jag kommer inte kunna besöka alla ställen på ett bra tag...men någon gång kommer jag att besöka dem.


Några resmål på listan





Australien, Centralamerika, Island, Indien & Indonesien



Tågluff i Europa, Karibien, Irland, Peru & Nya Zeeland



Kanada, USA, Scottland, Transibiriska järnvägen & Japan

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0