Sambolivet

Usch ja, jag har som säkert många med mig, gått ner mig sen jag flyttade in här. Visst jag var väl inte alltid den piffigast och fräschaste jämt innan heller men nu bara orkar jag bara inte längre. Jag fiser och rapar och sminkar mig sällan om jag inte ska typ till stan eller ut på något "stå-hej" och jag till och med duschar inte lika ofta, jag kan till och med gå och lägga mig med lite svett under armarna, för att duscha så fort jag vaknar, till skillnad från förr när jag så fort jag kände det minsta uns till svettdoft så hoppade jag in i duschen och skrubbade mig själv från topp till tå. Jag har flötigt hår uppsatt i en knut på huvudet, inga uppsättnignar där heller, dock har jag aldrig hållt på speciellt mycket med detta men men. Jag går typ runt i mysbrallor, gamla t-shirts och fårskinnstofflor. Ibland händer det även att jag har på mig kalsonger, för de är så lösa, slappa, och låren skaver inte mot varandra.

Vi äter osunt, fast vi säger till varann att inte köpa onyttiga saker så hittar vi alltid en genväg till att få köpa en godispåse eller kanske en cola. Eller varför inte en pizza, som idag när vi hade bytt till vinterdäck (jag stod inte bara vid sidan om och sa åt herrn vad han skulle göra, jag hjälpte faktiskt till, på riktigt) så var det en sån där genväg, vi hade ju varit duktiga nu och så då är det ju gott me pizza och få lite belöning! Fan vad fel det blir ibland. Men det är egentligen inte så att jag ogillar det, jag tycker mest det måste vara tråkigt för Fidde, att jag blivit så äcklig och skabbig.




Nu har jag dock väldigt ont i magen så jag är inte alls sugen,
men om suget återvänder står det lite nonstop på bordet ; )

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0