Lisabeth vill,

men kan inte sovaaaa...[tänk "Ronja Rövardotter" - Lovis]

Jag är så trött men kan typ inte sova, jag har alldeles för mycket att tänka på. mest handlar det om mitt närmaste två år jag tänker på. Hur ska jag klara mig ekonomiskt?. Det kanske är helt sjukt men det är det jag tänker på. Sen så klart tänker jag lite på OM vi får denna lägenheten vi var och tittade på igår. Fidde ringde idag men fel personer svarade så de bad honom ringa imorgon igen, gash jag klarar inte att inte veta. Och OM vi får den så vill jag ju handla snygga möbler som jag inte alls har råd med, men som är sånt som jag vill lägga pengar på för det är värt det, men det är ju lite svårt när man är fattig =(

Nej nu har jag suttit uppe i en timme så jag hoppas jag kan somna nu, ska gå och göra ett försök i alla fall.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0