Julkänslan

Nu börjar min julkänsla infinna sig. Jag har fixat de första julklapparna och i princip tänkt ut vad jag ska ha till alla. Dock är jag extremt bekväm i år och har köpt de flesta julklapparna på internet och gjort många av mina julklappar. Jag orkar inte springa runt i butiker och vända och vrida på alla saker, nej! Och roliga julklappar blir det inga heller jag har helt enkelt inte orkat lägga sååå mycket energi i dem men kärlek finns där alltid. Jag vill bara åka och köpa en julgran nu och massa julpynt. Jag vill börja julbaka och julstäda och pynta. Men det är ännu ett tag kvar =( Men det går nog snabbt, för jag har massor att göra tills dess, fullt upp på helgerna och veckorna och när man har roligt brukar tiden flyta på snabbt.



I år ska jag skaffa mig en egen gran och pynta den.
Dock kommer den nog inte bli så fin som den vi pyntar hos mamma och pappa.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Johanna

det är myisgt med jul, jag har hunnit köpa tre julklappar och en av dom har jag beställt =) Har faktiskt med bestämmt vad jag ska köpa nu i förväg, de är rätt smidigt. Kramar

2008-11-18 @ 07:56:13
URL: http://johannnaee.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0