Ihhh.

Åhh, vi fick lägenheten. Jag är överlycklig och vill bara börja packa allt nu. Visserligen måste jga typ börja snart för vi kommer nog förmodligen flytta in redan innan jul =) Blev så överlycklig att jag åkte till stan med mamma och tittade på massa möbler, har fastnat för en jätte skön och fin soffa och ett snyggt matsalsbord och stolar. Allt för enbart 16000kr jag tycker det är skit billigt för det är snygga och rejäla saker som är från Severins Möbler och jag kan säga att jag hittade dyrare saker som var fulare på Ikea!! Förvånad blev jag. Men jag måste snacka med min andra hälft och visa och disskutera lite, men soffan är i princip min, jag vill bara så gärna ha den. Ska lägga in bilder på grejerna snart...


Soffan jag är helt kär i!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0