Http://lisabeth.se

Under hela helgen har Fidde och pappa försökt flytta denna blogg till www.lisabeth.se men det har bara krånglat och jag har blivit kinkig för alla förslagen inte varit som jag har velat. Jag vill ha det som jag har det nu fast ha det på min hemsida. Men nu har det i alla fall löst sig så att man kommer till denna bloggen när man skriver in http://lisabeth.se och det är ju kul. Men vill ju helst att det ska funka med www.lisabeth.se med och att jag ska slippa gå in via blogg. se men men det funkar inte än och som sagt jag är för kinkig och ha de förslagen jag fått se i helgen så tills vidare får det vara så här!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

=D Sötis. Funkade nu med www.lisabeth.se när jag testade på jobbet. Hurra för dig. Puss puss

2008-11-03 @ 13:47:10

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0