Vad är det med mig?

Sedan onsdags har jag haft feber!
Sedan onsdags har jag haft kramper i magen så jag inte kan stå upp!
Sedan onsdags har jag svettats hela dagarna.
Sedan onsdags har jag haft en sån svullen hals att jag inte kan svälja något utan att det rullar en tår på min kind!
Sedan onsdags har jag ont, ont, ont i hela kroppen!
Sedan onsdags har jag varit öm på huden!
Sedan onsdags har jag vaknat ca. fem gånger varje natt och svettats och pustats för jag har så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Sedan jag kom hem har jag inte varit mitt piggaste jag!
Sedan måndags är jag inne på min tredje penicilin-kur på 2-3 månader!
Sedan den 28maj, har jag varit på vårdcentralen 3 gånger för mina utslag och "vaglar"!
Sedan idag orkar jag inte hålla tillbaka längre.

Jag lipar hejvilt!
Jag har ont!
Jag mår inte bra!
Jag vill må bra NU!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

usch e det så illa.. fattade jag inte.. hoppas du blir bättre snart babe..

hade sett fram emot o ses men mår du så så förstår jag ju..

puss

2008-06-27 @ 13:24:06
URL: http://adisam.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0