Jag är tillbaka!

Hej och hå!

Jag ar tillbaka pa svensk mark och det har gott bra att vänja sig tillbaka, för stunden. Far se hur det går langre fram med jobb och sa vidare. Lite svårt att vanja sig vid åäö dock! Sa det får du sta ut med!.

Hemkomst helgen har varit helt underbar med fin fint vader och mycket trevligt folk! Alla som fick presenter verkade bli glada sa det var lyckat =)

Dagen idag har dock varit valdigt uttrakande, alla jobbar och jag ar ensam hemma. Men som tur ar har jag en påhittig pojkvän som kom på att vi kunde aka ut till flaten och spela minigolf och bada, sa det gjorde vi. Förlorade stort pa minigolfen men badet maste jag saga att jag vann. Hända att han var en otrolig badkruka, hade jag inte en aning om! Haha. Sa dagen blev till slut väldigt bra.

Imorgon har jag lite mer pa schemat så, hoppas den dagen inte ar lika uttråkande!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0