Tisdag och Onsdag

I tisdags körde jag upp till stan för att än en gång handla lite saker till det nya hemmet! Handlade massa på Ikea och sen åkte jag till Joanna och hälsade på för att sen åka hem, slänga ur alla saker ur bilen och sen hoppa in i bilen igen och åka med Fidde, Rille och Emilie till Jönköping igen. Vi skulle åta lite mat och gå på bio. Åt lite mat på Amadeus på piren och sen så i nya Narnia filmen, jätte mysig.


Igår, onsdag, steg vi upp vid niotiden och tog bilen mot Ullared. Handlade igen alldeles för mycket för min ekonomi. Åt och sen drog vi iväg till Varberg. Klockan 18,00 skulle konsertkvällen som innehöll Maia Hirasawa, Miss Li och Lars Winnerbäck. Kvällen började med två tjejer som skulle vara roliga och prata om sex&sånt men de var bara pinsamma. Sen var det en kille som stod på scen ingen aning om vad han gjorde, vi bara satt på vår filt och åt dyra jävla mat. Vid halv åtta började Maia Hirasawa och hon var riktigt skön och go på scen. Klockan åtta var det Miss Li's tur och den tjejen är ju bara för go. Ger gärnet och stojar och har sig. Hon gav på många skratt, bland annat när hon började prata om Vadstena, att hon trodde det låg vid vättern och bla bla bla, och hur glad hon var för att på spela på denna underbara plats som Vadstena är. Så viskade en i hennes band till henne att de spelade i VARBERG nu! Precis innan hon började snacka om Vadstena så berättade hon att hon egentligen var blond och ganska blåst. Hahaha.
Vid klockan nio var det Lasse's tur. Och det svängde som attan. Kom fram till att Lars är den artist jag sett mest gånger live men den jag inte lyssnar oftast på annars. Hihi.

Idag är det mest plocka i ordning och pyssla lite...

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0