Sambolivet

Jahopp, nu har man gått och blivit sambo med älsklingen, på ett lite mer seriöst sätt. Som att flytta ner alla mina kläder, skor, väskor och andra användbara prylar. Dock lämnades lite kvar. Så de senaste dagarna har jag gjort typ en flyttstädning, så jag kan bo här, i denna före detta ungkarlslya. Det syns det förövrigt inget av just nu, så väl har det röjts! Det har röjts i lådor, skåp och på golv. Det har torkats skåpsluckor, kökslådor och till och med har jag kämpat med att frosta av frys och kyl. Det har tvättats köksfläkten och lampor.

I går, lördag var vi på Ikea och handlade massa nytt och roliga stuffs. Mer vill man ju ha, men eh jag är fortfarande en liten fattiglapp som får vänta på den första lönen på 4 månader, på hela 2700kr. Wow, det kommer man långt på.

Kommande onsdag är den enda uppbokade dagen på hela de fyra veckorna ledigt vi har, då ska vi till Varberg och se på Lars Winnerbäck-konsert. Kanske en sväng till Stockholmo nu på tisdag med mor och far men det är ännu inte klirat.

Nu äntligen börjar man känna sig som en människa igen efter att mått från och till jävligt dåligt sedan jag entrade Sverige igen. Jag hoppas detta är slutet.


Nu ska jag slänga mig i soffan och se lite avsnitt av Nip/Tuck.

Vad gör ni andra i dagarna?

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Ida

Men congrat! Visste inte att du hade flyttat in helt. Adressändring och kittet? (:

2008-07-14 @ 14:28:32

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0