Ps. I love you

Ja, igår läste jag ut den boken. Den var mysig och bra. Och nu när vi var i vä på resa så köpte jag den i Kina. ch jag gjorde tabben och köpte den på fel affär så den funkade inte att spela =( Så okej, jag hrm "ser om jag ser den på internet". Ah, och det gjorde jag men fan vad det krånglade...fick till slut börja se den klockan halv tolv igår kväll. Till råga på allt, var filmen inte ens bra. Visst det var den väl ifall man inte läst boken. Men de utelämnade massa som jag tyckte man skulle haft med i filmen. Men men.

Ni som läst boken och inte sett filmen, se inte filmen!!
Ni som inte läst boken men sett filmen, läs boken, den är bättre!




Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

så e det alltid ju.. de förstör bara böckerna.. puss babe

2008-07-24 @ 19:55:39
URL: http://adisam.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0