Länge sedan...

...länge sedan jag skrev här.
...länge sedan jag träffade Ewa & Lynn som nysses åkte hem ifrån mig.

Ewa & Lynn var bjudna till mig tillsammans med mitt forna resesällskap Evelina, Ida & Sarah. Vi åt lite grillat, cheesecake och snackade gamla och nya minnen. Riktigt trevligt. Kanske blir av att vi ses även imorgon hos Evelina men vi får se om Lynn hinner med för allt hundvaktande. Hon hade by the way med sig sina två hundar Johanna & Dior. Så söta.


Ewa&Dior


Lynn&Johanna



Tittade på lite YouTube filmer igår tillsammans med Fidde och vi hittade bla. denna och fy fan vad vi skrattade, kollade på detta klippet säkert 12-15ggr. Skrattar lika mycket varje gång.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0