Min lördag

Klockan 9.00 lämnade min Fredrik mig för att bege sig till Karlstad över natten. Jag som alltid hållt på att tycka Joanna och alla andra "nykära" är så fjantiga när de håller på och bara, "jag saknar dig" när de varit ifrån varann i typ två timmar. Men eh, nu förstår jag. Jag vill knappast gå och lägga mig i natt för jag är rädd att jag ska sakna honom så mycket =( Men han är ju tillbaka imorgon =)

Klockan 13.00 stod maten på bordet hos Mormor och Morfar. Det smakade bra och runt 15.00-tiden var mamma, mormor, morfar och Joanna redan lite runda under fötterna. Morfar var på topp han berättade minnen i princip hela middagen. Jag var en ivrig lyssnar eftersom han är inte den som berättat så mycket från sitt liv. Det gör lite ont i hjärtat när man ser hur trött och gammal han verkligen är.

Vid 16.00 åkte vi hem och jag satte igång filmen jag hyrde igår "Ett öga rött". Jag fick inte se den tillsammans med Fredrik för han tyckte den verkade dålig så jag väntade med den tills idag. Och fan, han hade rätt, den SÖG.

Efter filmen gick jag och vilade i fyra timmar och nu har jag sett "Barbershop" och den sög också, big time. Nu sitter jag och ser Brottskod: Försvunnen. Sen ska jag sova. Jag är trött som stryk.



image305

Ibland blir det trångt vid de andra två tv-apparaterna, så man får använda köks-tvn.


image306

Imorgon åker allt ner i kartonger igen =(

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

daniel vägrade se den me mej me.. tjatade som bara den.. fast den va inte så mkt o hurra för faktikst..

2008-01-13 @ 11:58:48
URL: http://adisamekic.blogspot.com

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0