Migrän

Jag har migrän =(

Men en bra grej idag är att La Redoute katalogen äntligen har kommit, och det fanns så jätte mycket fint i den.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Madeleine

Usch! Jag lider verkligen med dig! Jag har också haft det i flera år men nu har jag börjat med en laserbehandling och nu har jag inte haft migrän sedan den 9 september.. Så det finns hjälp att få! Ett litet tips bara från mig! :)
Ha en bra dag i alla fall! :)

2008-01-15 @ 14:27:56
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se
Postat av: Johanna

ja visst finns det. Jag har hittat en väska, ett linne, en klänning och en tröja. tror ja ska beställa de :) Hittade ett par skor på rea med så dom klickade jag hem direkt.

kramar

2008-01-15 @ 16:15:06
URL: http://www.johannnaee.blogg.se
Postat av: Madeleine

Hej! Såg att du har migrän? Kan du berätta för mej hur du fick veta att det är migrän du har och om du fått nån hjälp mot det?

2008-01-16 @ 17:34:54

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0