Helgen

I fredags så var jag och Fredrik uppe på Rosenlunds relaxen, var hur gött som helst. Líte lame ställe men det var gött att koppla av lite. Sen kunde vi ju inte låta bli att åka i strömmen, och jag som aldrig kan vara tyst när jag ska vara det sväljer som vanligt massa klor och äckelvatten, usch. Jag kan aldrig vara tyst när jag simmar eller badar, blir allt att jag får inte massa vatten i munnen och kravlar som en hund. Tur att jag hade med mig någon vuxen haha. Sen hade vi tänkt att hyra fillm o bara dega hemma men det blev att vi åkte hem och sov direkt, blev så himla trötta.

I lördags var det tänkt att jag skulle åka upp till staden och shoppa och i och med att Fredrik och Mojje skulle på hockey så lovade jag de skjuts dit. Hur som helst blev det att Evelina och Kicki hängde med, men inte Fredrik och Mojje. Krångel med hans bankkort och ingen ville stressa och bla bla bla, hade ju inte bara väntat på dem hela dagen. Väl uppe och inne på A6 shoppades det på. En liten ryggsäck bland annat =) 
Åkte hem och jag åt med mamma, pappa, Joanna och Per. Sedan gick jag ner till Evelina och Ida en sväng, men blev så trött och seg att jag gick hem. Väl hemma satt mamma, pappa, Joanna och Per fortfarande uppe och spelade spel högljutt så där kunde man ju inte somna, satt och tittade på ett tag. Nickade till några gånger. Men sen nämnde Joanna spelet Kalaha, då vaknade jag till. Då vaknade alla till, pappa gick upp på vinden och hittade det. Skit skoj att spela det, det var så länge sedan. När vi alla skulle gå och lägga oss ringer min kära och säger att han är på väg upp till mig, så jag går och möter honom. Full kastrull var han och jag är förbannad som få. Var arg tills jag vaknade idag. Man beter sig inte så.

söndags var det sova länge för mig och Fredrik, dock hade jag inte velat sova ändå till klockan fem, men vad ska man göra när det inte finns något bättre att göra. Vid klockan fem gick vi upp, jag var fortfarande ganska pissed. Vi åkte till Vaggeryd och hämtade hans bil och köpte pizza och kollade på tv.

Idag är jobba som gäller.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0