Sprutat mig

Hello!

Idag var jag och tog den sista sprutan innan vi ska åka. Den gjorde faktiskt lite ondare än den första. Resan börjar närma sig med stormsteg och usch vad det knyter sig i magen. Resrutten har delade meningar och visumet var totalt onödigt...måste söka nytt. Allt kommer att ordna sig till slut och alla kommer vara nöjda och glada tror jag =)
Så fort vi är nere i Thailand och lever easy living så kommer alla problem vara som bortblåsta.


Känns verkligen som man inte har långt tid kvar här längre, alla helgerna, fredag, lördag och i vissa fall även söndagen är uppbokad innan vi åker. Pust. Dock är det enbart grejer jag ser fram emot =)

Äta lite nu, är så himla hungrig.

Imorgon ska jag klippa av mitt hår.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

sprutat mej låter lite kul.. säger man så? låter som det fattas ett namn innan hahaha usch förlåt. e ja o min fantasi

2008-02-06 @ 13:26:11
URL: http://adisamekic.blogspot.com

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0