Alla Hjärtans Dag

Klockan typ kvart i tio idag började jag med överskriften till detta inlägg och jag hade tänkt att skriva resten också, men så hör jag att det rasslar i dörren. Fidde stiger in med tre stora och typ en meter långa röda "sammets" rosor. Himla vad paff och glad jag blev. Jag var helt tokförvånad. Ni kanske tänker, "Lisabeth det är Alla hjärtans dag, det är sånt man gör då." Jo visst. Men efter att han pratat negativt om denna dag typ enda sen vi träffats, typ sån "köpmannadag" och bla bla bla. "Om man tycker om någon kan man ju visa det vilken dag som helst in en dag som alla butiker bestämt!" Så jag var väldigt nollställd på denna dag, trodde inte att något sådant skulle inträffa. Ack så fel jag hade och tusan vad glad jag är. Sån himla bra taktik och bara få mig och tro något helt annat =) Haha.

Vad ska man göra resten av dagen då? Bara vänta på att sin käraste ska sluta jobbet?


image311




Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0