Inte en lugn stund

Jag trodde att nu när jag blev arbetslös så skulle jag har tråkigt, och inte ha något att göra så jag såg till att jag hade lite hållpunkter med saker att göra. Men helt plötsligt blev det extremt mycket så jag minns inte längre hur länge jag varit utan jobb för jag har haft fullt upp alla dagar. Jag har nästa gjort mer saker än jag gjorde när jag jobbade.


v.49
På mimmis magasin med mormor, i stan med mormor, bakade med Evelina och Amanda. Var i Göteborg och hälsade på Kajsa och Stine, Julbord på Movalla och sist men inte minst julmarknad i Eksjö.

v.50
Mimmis magasin med mormor, körde morfar till vårdcentralen, Jönköping till hörselhabiliteringen, körde farmor till jönköping, Till värnamo till hudkliniken, Ullared men mamma. Till värnamo och hälsa på morfar.

v.51
Jönköping och titta lite och idag var jag och hämtade min hörapparat i Värnamo. Imorgon ska jag flytta lite och på torsdag ska vi till Jönköping för att köpa sängar och sen flytta allt. Sen på lördag ska vi åka till Danmark....PUHHH!

Hinner inte stanna upp och vila haha. Men det är gött och ha något att göra hela tiden tycker jag.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0