Filmkväll

Åh, jag såg i förra veckan att "The Bodyguard" skulle visas på kanal 5 igår, jag bara "YES, något kul och titta på". Så hade jag bänkat upp för att se denna film, men så ser jag att på Tv3 visar de "Titanic". Gash jag kan ju aldrig se den utan att gråta och den är så grymt lång så jag tänkt nej jag ska inte börjat titta på den för jag vet hur det kommer att sluta. Så jag envisades med att titta på "The Bodyguard", eh, tills första pausen...då knäppte jag över till trean och sa tillm ig själv att jag senare skulle koppla tillbaka till femman. Men nej jag fastnade som så många gånger tidigare. Den är så otroligt bra, oh jag bara älskar den! Jag blir så rörd av alla fina scener och sista timmen är ju så fruktansvärt jobbig. Jag börjar alltid, alltid gråta på samma ställe. När kaptenen (den förbannade kaptenen fast som jag inte låta bli och tycka på för jag har en liten svaghet för gamla män i filmer.) stänger dörren till "förarhytten" och ställer sig vid rodret och bara inväntar döden. Tårarna bara sprutar ur mina ögon. Ibland jag sluta efter ett tag och liksom bara gråta lite. Men nej, igår så kunde jag inte sluta förens jag somnade med dyngsur kudde och täcke. Jag fick ett redigt lip-anfall. Haha. Jag till och med, ni vet, typ hyperventilerade med halsen. Blev helt öm i halsen. Det gör ju så ont. Shit jag bara grät och grät och grät. Fidde flinade och drog skämt så jag grät ännu mer. Usch det var länge sedan jag lipade så mycket. Tror det var senast när jag kollade på "The Guardian". Jag kom fram till det igår att är livrädd för att mörka vatten och att drukna i ett sådant. Jag tror därför att det är lite därför jag lipar så mycket. Jag hoppas i alla fall att det är något sådant annars är jag ju bara förjävla fjantig. För när jag tittar på "Det stora blå" är jag likadan. Tokigt.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0