Kina wook

Usch. Jag var nere på Kina Wook innan och skulle köpa med mig lite mat.
När jag kom in så såg tjejen som jobbar där, vettförskrämd ut och så tittar hon liksom bakom mig och sen drog hon en sån lättnad till suck och utbrister "Kommer du själv idag?" Jag blev helt paff. Det kändes som om hon inte ville ha mycket gäster utan blev glad att det "bara" var jag. Sen så sa jag att jag vill ha en lunchbuffé att ta med. Då säger hon "Men du ska ha friterat va? Det är slut!" Jag svarade att jag kunde vänta på att det skulle bli klart. Då kom den tunga sucken, den tolkade jag vara ungefär måste-du-verkligen-ha-friterat-för-jag-orkar-inte-gå-och-säga-till-kocken-som-är-bakom-väggen-att-han-ska-fritera-en-potion-bara-för-din-skull och då känner man sig inte direkt sugen på mat längre. Men jag skulle fan ha de dära friterade kycklingarna så jag satt och väntade på att han skulle göra i ordning en potion som han sedan hällde upp i lunchbuffén. Ja jösses.

Sen när jag kom hem så och tuggade i kycklingen så var det gammal kyckling så det smakade inget vidare, fy fan.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

de e ju verkligen övertrevliga på det stället. sjukt alltså! som när vi va där och jag inte fick ta det ja ville för de var för starkt för mej o de med johannas mat. sjukt.

2007-09-27 @ 17:35:16
URL: http://[email protected]

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0