Jag vet inte vad jag ska säga...

Nej precis, jag vet inte vad jag ska skriva redigt. Jag mår jätte dåligt i min rygg och nacke. Jag blir trött i hela kroppen och jag spänner mig så jag får spänningshuvudvärk, typ migrän aktigt. Ingen här hemma verkar tycka att det är någon fara. "Vi har bestämt att det är ett virus som alla har nu så det går över snart" Jag har i alla fall bestämt att imorgon ska jag vara hemma. Idag började jag gråta i min ensamhet för jag hade så ont och jag inte vågade säga till någon för ingen. Alla är så jävla otrevliga, de hade nog inte märkt om jag trillade ihop och skrek och sparkade på golvet. Men men. Det var det jag hade på hjärtat för stunden. Egentligen är det massor av annat som snurrar runt med. Men eh. Det får jag spara till någon annan gång.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0