Hur kort varsel?!

Jahopp, då har dagen kommit som vi alla väntat länge. Alteams Stilexo varslar 55personer. Även att det inte kommit upp några listor så är jag ju inte dum nog att tro att jag kommer bli kvar. Menar hallå?! Frågan är ju just nu "hur länge får jag stanna?!" En del pratar om Januari, andra om November, den tredje om Oktober. Ja, jag har ingen aning, jag fattar inte hälften. Jag kan ju bara hålla tummarna att det blir Januari för då behöver jag verkligen inte bry mig. Jag bryr mig inte speciellt mycket för min egen del nu heller, tänker mer på dem med hus, barn och lån och grejer. Usch inte kul alls.

Just nu är det bara att vänta och se. Men det är ju på allas läppar vill jag lova.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

pappa e en av dem.

2007-09-14 @ 21:54:15
URL: http://adisamekic.blogspot.com

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0