Feel-good-things

Efter denna piss jävla dag har jag försökt proppa in massa "feel-good-things" inför den stundnande hösten. Försöker hittta på roliga saker, saker man ser fram emot. Tycker jag lyckades väldigt bra.


7-8 September - Nu till helgen åker jag och mamma till Göteborg och bor på hotell en natt. Shoppa.
29-30 September - Kryssning till Mariehamn med mamma, pappa, joanna, Per, morbror, mormor och morfar.
12-15 Oktober - Tyskland och Moseldalen med mamma, pappa, joanna, farmor och farbror.
26 Oktober - Idol fredags-final i Stockholm med Evelina, Fanny, Ida och Sarah.
30 Oktober - Eventuellt Stockholm igen med mamma och pappa, men får se.

....sen ska jag försöka trycka in Barcelona och ett besök till Skellefteå/Oslo.


- Tack Fanny för att du lyssnade, var bara tvungen att spy ord




Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0