And all I could think off was...

- Mina nya lakan. Det är de godaste lakanen jag någonsin känt och upplevt. Jag måste köpa ett paket till så att jag kan ha dem i all framtid. Så det inte blir liksom, singel-lakan.

- Konstiga saker jag kan säga ibland. Typ out of nowhere kommer en sån där mening man ba, what the fuck?!

- Vill klippa mig lite kortare och permanenta mig igen.

- Beställa allt, allt jag vill ha från Asos. Nu. Pengar fattas. Pengar måste sparas.

- Barcelona. Kan jag åka? Vart ska vi bo? Hur fixar vi fotboll biljetter?

- Hur länge får jag vara kvar på jobbet? En vecka? En månad? Två månader? Två dagar? Jul? Nyår?


Ja, jag är helt lusstig i huvudet. Men men.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: sarah

singel-lakan. jag älskar dig för det begreppet. och jag tror nog att det är nästintill det värsta ett par lakan kan bli. singel-lakan.

2007-09-17 @ 21:23:45
Postat av: kajsa

asos ar skiten

2007-09-22 @ 20:22:32

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0