Vecka sen sist.

Har inte skrivit på en vecka nu och jag vet inte, inget har hänt. Det är nog därför jag inte skrivit något. Har liksom inget att skriva. Men i alla fall ska jag till jobbet snart. Var ute och åt med dem i fredags, det var himla trevligt. Har nästan tvingat med alla på en tur till snart. Haha.

På fredag åker jag till Tyskland,jaa. Vet inte redigt vad jag har att vänta där men men. Skönt att komm iväg på små turer ibland. Har heller aldrig varit i Tyskland med farmor så det kan bli intressant och kul. Det jobbigaste är att jag kan inte en gnutta tyska. Jaja.

Fick "Amberville" igår, började läsa i den. Så himla mysig. En bok om mjukdjur i gangsta-stil, detta ska bli intressant.


Nej nu måste jag kila till das jobbe.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Ida

jag hörde om den i lantz! är den bra eller?

2007-10-12 @ 17:40:41

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0