Vatten bara vanligt vatten

En liten nyhet!

Igår fick Alteams Stilexo en vatten automat att ha bredvid kaffe automaterna. Den har vanligt vatten, vatten med lite bubblor i och vatten med mycket bubblor i. Men problemet är att mycket bubblor är väldigt lite bubblor och lite bubblor är inga bubblor. Och det smakar lite kräk ibland. Men men det var en sensation, alla samlades och alla pratade om den. Men som jag sa till Mario, jag föredrar rent! Han sa "SPRIT?" Förstår inte vart han fick det ifrån.


Snart ska jag kila och hämta min Lottie så ska vi åka till jobbet i min lille gullefjun. Bara en dag kvar sen far jag iväg till Tyskland, hell yeah.

Läste lite i Johan  och David och Tobias resdagbok. Blir så himla avundsjuk, de hittar på sånna roliga saker. Vill åka nu.





MacGyver är en sann hjälte

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0