Jag-får-ta-skiten-för-andras-fel-veckan

Nu pratar jag bara jobbet.  Asså hela denna veckan verkar gå åt till att göra mig upprörd. Det verkar som att alla vill sätta dit mig. Jag menar inte att jag är bäst och kan allt med så vitt jag har förstått är det meningen att man pratar med varann mellan skiften och berättar vad som är nytt och fel och i loggboken skriver man det man inte hinner med att säga eller om man inte träffas. Och att skiftförmannen ska man lyssna till. Ingen berättar för mig vad jag ska se upp med, vilka fel som är nya utan jag bara kör på. Men så kommer någon, oftast den som är i skiftet efter och påpekar att "har du godkänt de här?" "de är fel här och här, nu får jag ju börja med att gå igenom alla" Men Ursäkta då! Jag visste inte.

Sen nästa grej. Jag visste inte att man skulle slipa på ett ställe. Så då kom de och sa till mig. Då var jag redan redigt förbannad och det blir ju inte precis bättre när man skulle göra om 54bitar, men visst det gör jag! Så gick jag för att fråga igen när jag var klar för att veta om det var okej. Nej det var det ju inte!!! Men då var jag så fly förbannad att jag gick och gjorde en lite undersökning. Frågade olika människor och fick självklart olika svar. Vem fan ska man tro på liksom?! Valde att gå på min egen känsla och de jag litade mest på, så jag sket i att göra om de en gång till för jag skulle ju faktiskt gå hem.

Det är fan inte konstigt att detta företaget går under när folk inte vet vad de pratar om och/eller inte talar om det de vet. Jag kan inte sluta vara förbannad. ÅHH.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0