Uppspelt

Shit asså. Jag kan inte lugna ner mig. Två dunder bra och roliga saker på samma gång. En av dem är att resan är bokad och ska bara betalas innan 15nov, det ska vi la klara! 8051kr för flyg Sthlm-Bkk och Peking-Sthlm, yes box!...Oh, I can't wait.


Det bara sprätter i fingrarna. Och jag applåderar så där töntigt för mig själv. Ja, jag är officiellt en nörd. Men det står jag för. Jag är också ganska blåst. Och extremt dålig på Play Station spel, det kom jag fram till igår. Men det var kul =)


Nu ska jag se Grey's Anatomy.


Tjepp o välkommen till Hajk, tjet.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: änipäni

När åker ni? Och hur länge är ni iväg?:) puss!

2007-11-09 @ 08:39:15
URL: http://annierapp.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0