Smått o gott

Oj oj. Helgen har bestått av ÖL, härligt värre.

Nej men i fredags så satt jag och drack öl med Adisa, kollade på idol och lite så. I lördags var det meningen att jag och Evelina skulle vara nyktra och jag körde upp till stan och vi gick ut med Ida, Sarah och Fanny. Men, eh, det slutade med att jag drack några öl och Evelina drack några cider, ingen kunde köra så vi åkte med Daniel hem.
Söndag fick man ta tåget upp till stan vid 09.40 för att köra bilen hem, himla illa, för jag glömde ju att grädden låg kvar där..attans.

Söndagsmiddag, min familj, mormor, morfar, farmor, farbror och per. Vi satt vid ett bord och åt gås. Jag hade lite svårt att äta för alla pratade om inälvorna, typ njure, lever, hjärta och allt. Fy fan.

Idag har jag jobbat. Gick bra tills typ tolv, då jag fick gå tillbaka till min hatmaskin. Fan det var surt. Men det är bara att leva över det. Imorgon ska jag väl till den igen, usch.

Såg på Pippi - på de sju haven idag. Hon är ju bara för bra Pippi.

"Nej, fy fabian, hur bär bävrarna sig åt egentligen? Finns här ingen bäver man kan fråga?" Haha.



Idag fyller Roland 60år, det firar vi med en blomma. Grattis.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

din pappa roland? häsa grattis.

2007-11-13 @ 10:05:30
URL: http://adisamekic.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0