Zodiac

Hello!

Min dag bestod av

- Sola
- Klippa mig
- Fika med Sarah
- Pynta min bil
- Shoppa med Joanna
- Kika på lägenhet med Joanna och Per (som btw var i läskig goth-stil, vi blev rädda. Sorry, alla gothare)
- Äta mat med Joanna och Per
- Gå på bio med Joanna


Vi såg filmen, Zodiac. Den var jätte bra. Är sjukt imponerad av dem att de kan hålla en mordutredning intressant och lockande i 2½ timme, ett plus i kanten. Ibland kan det vara lite svårt att hänga med för det är så mycket namn och snabba vändningar men då kan man bara titta och njuta av Jake Gyllenhaal, Mark Ruffalo och Robert Downey Jr. Gå och se.
 



Jag och Joanna hade ett intressant samtal på vägen hem från bion, som lyste typ "hej, vi är syskon, vi känner varann väl". Så här gick dialogen.


En kille i från Tofteryd/Hagshult/Klevshult, som är ett år yngre än min syster och som gått på Fågelfors, går förbi en bit bort.

Jag - Var det han?
Joanna - Ah, det var det.
Skratt utbrister, i och med att vi inte ens behövde säga hans namn men vi båda visste vem den andra tänkte på.
Joanna - Nej det var inte han.
Jag - Inte?
Joanna - Jo, det var det.
Skrattar återigen.

Killen i sig hade ingen större roll, ingen vi känner eller vet några scandaler om. Det som var mest roligt var att vi ser ett ansikte kan koppla det med namn och typ en hel bakgrund. Så är det att heta Lisabeth och Joanna och bo i en skithåla som Skillingaryd.


Måste sova, jag ska jobba på Stadium imorgon klockan 9.50-16.15

Over and out

Vad har du på ♥ ?
Postat av: nattis

jo jag vill se den där filmen :) har hört bra kommentarer om Zodiak...får se när jag tittar på den!

2007-05-26 @ 01:51:26
URL: http://nattsnatts.blogg.se
Postat av: Lisabeth

Till Nattis: GÅ och se den. Den är bra.

2007-05-26 @ 02:06:33
Postat av: Anonym

Hej!
Hjälp mig välja bikini!
Kommentera på vilken du tycker e snyggast!

2007-05-26 @ 12:47:21
URL: http://fmhem.blogg.se
Postat av: Amanda

svar; ja jag menar ju de! :S. det är ju löjligt ..! fast iofs hindrar det ju spam osv lättare, men vafan ..

2007-05-26 @ 13:02:06
URL: http://aklingstedt.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0