Vancouver Film School

Jag lyssnade på P3 Populär innan idag och där tipsade Navid om eleverna på Vancouver Film School och om deras kortfilmer och animationsklipp som finns på YouTube. Jag gick in och kollade lite. Så mysiga. Håller med Navid om att grodan som försöker flörta med en tjej i baren är jättebra. Jag blir jätte sugen på att gå någon animationskurs nu. Jag hade ju tänkt att gå rörlig bild på media, men som sagt jag hoppade jag. Jag älskar verkligen film, och animation verkar sjukt kul. Hm?! Någon framtisvision kanske?  


Grodfilmen


Inbanana Jones


Vad gör man inte för lite hamburgare med ketchup?


Gammal man diggar musik



mer filmer finns på YouTube

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0