Unpleasant

Expressen artikel 

Usch jag höll på att spy och pillade i mitt öra i säkert en timme efter jag läst det. Menar jag har ju problem med mina öron. USCH!

Någon som kan hjälpa mig?! När jag sätter i en USB-sladd i min datorn så hänger den sig. Spelar ingen roll om det är min kamera eller iPod. Och det spelar heller ingen roll vilker USB uttag det är i. Åh, hjälp mig!

Snällllaaaa






Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

no, u make ME a sandwich biatch
haha, och han ser sa glad ut pa bilden! fan vad ackligt!

2007-05-07 @ 20:46:33
Postat av: adisa

m såg de med. fy fan va äckligt. o i mina öron kliar det massa nu eftersom ja varit sjuk, fast ja tror att det e nått annat egentligen..

2007-05-08 @ 14:14:35
URL: http://adisas.webblogg.se
Postat av: Lisabeth

Till Kajsa: No, you do it, biatch! Han ser sjukt glad ut för att haft två spindlar i örat. Fan jag höll på och dö när jag var liten och en bärrfis höll på att kravla sig in, USCH )=

Till Adisa: AH, du anar inte jag höll på att spy när jag läste det, man kliar och gnor som attan i örat.

2007-05-09 @ 23:48:56

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0