Impossible Quiz

Okej, idag ska jag umgås med mina nya vän Impossible quiz, äta godis, softa och förhoppningsvis se en film ikväll om inte Evelina ringer, men jag ska itne hoppas på det. Men det ska bli skönt att bara slappa med. Jag behöver det =)

Jag är bara för tragisk hatar filmen "How to deal" och det vara på den som gick på tv nyss så jag har kollat klart på den. Men Trent Ford är snygg, bara därför man kan titta på den.

Men nu är det "Kevin Hill" på tv, M, vad het han är! Eva Pigford som vann America's next top model för några säsonger sen var med nu.

image117





Usch vad uttråkad jag är! Skulle handla och det brukar ju annars ta typ en kvart men jag kom på att jag ville hyra en film med kollade på de vanliga ställerna Statoil och Q8, men ingen bra film där så jag åkte ändå till Vaggeryd för att hyra en film, äntligen hade de den som jag letat överallt efter "Thank you for smoking" Jag vet inte ens om den är bra, men den ska jag bara se. Så jag var hemma efter typ en timme och en kvart.



Jag har kört Rovern idag, skit stolt må jag säga. Inte många som får den äran. Jag är den enda kvinnan i min släkt, yeah dude.

Evelina kom till min undsättning ikväll, så jag slapp ha så tråkigt. Vi tog en promenad, åt pizza och allmänt slappade. Tittade på "Thank you for smoking" Tror nog att vi båda var överens om att vi sett bättre filmer! Vet inte om det var för komplicerat för oss just denna dag eller för att vi just tagit två cigaretter innan vi satte oss och såg filmen...

Nej nu ska jag sova.

- jag är äntligen tagit mig över 70 strecket på Impossible Quiz.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

jag ska med prova din nya vän. e sjuk så det blir o va hemma idag o tycka synd om mej själv. puss

2007-05-19 @ 17:29:35
URL: http://adisas.webblogg.se
Postat av: Johanna

Men det är ju skönt att ta det lugnt ibland med, man behöver ju det efter en vecka i skolan/jobbet. Skönt att man har haft låång helg i alla fall! Kram kram Johanna

2007-05-19 @ 23:36:45
URL: http://www.johannae.webblogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0