Head line

Shit det var svårt att somna igår. Låg och tänkte på mina ärade klasskamrater som fick gå på bal. Kände mig lite som madicken när hon har hjärnskakning och får ligga i sängen när hon tror att de är på klassresa. "Nu sitter de där på middagen och skrattar och har roligt" Men som Madicken så får jag skylla mig själv, om man hoppar av skolan så innebär det att man missar bal och student. Några tårar fälldes. Men fick ett sms av Sarah som informerade om att Marielle och Michel hade förlovat sig, shit jag ville hoppa upp i taken, blev så glad! Snart ska jag få tala lite med Sarah, hon ska berätta allt skvaller och hela händelseförloppet. Fick ju samma grej igår av Amanda och Evelina.

Idag på jobbet har det varit som annars tröttsamt, men ganska lungt när det är förmiddag.

Spelade in "Friday night light" igår och satte igång det nu, alla säger att det ska vara sååå bra. Men vad jag sett än, känns det ganska kass. Perhaps, I come around.
"Clear Eyes, Full Hearts Can't Lose"


Tjipp och hej.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0