"Full rulle suckerbulle"

Hello!

Försökte göra rubriken som engelsk som möjligt, men?! Har nämligen fått för mig att alltid ha engelska rubriker, om någon nu inte har fattat det.

Kom precis hem från en lycka "grill-aktivitetsfest" som Camilla höll i. Den innefattade hela min gamla klass, och jag var bjuden fast jag hoppat av, jag är så sjukt glad varje gång jag ser dem =) Innehållet av festen kommer senare, var bara tvungen att blogga nu.

När jag har gått tillbaka för att säga hejdå till alla, det sista jag gör är att missa sista trappsteget och stiger snett. Hoppas bara det är en vrickning. Gör sjukt ont i alla fall. Bilder och mer info kommer imorgon, morsdag.

Fick prata med my beloved Kajsa med, miss you. Varför ringer jag inte oftare?

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

for det ar dyrt :/ jag blev sa glad!

2007-05-27 @ 16:33:49

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0