Fucking game

Varning! Detta spel skapar ett beroende som är svårt att bli av med, men prova!
Trodde jag skulle döda någon ett tag, Kajsa låg nära till hands eftersom det var hon som visade mig =) Hihi, men nu har jag kommit över det. Men en dag måste jag klara det!



Har tittat på "Säg att du älskar mig", fin men verkligen typisk SVENSKT skådespeleri! Känns lite jobbigt att veta att "Ville" i filmen dog innan filmen hade premiär, blev bara 18år gammal. Obehagligt. 


Tittade på Malou von Sivers dokumentär "Rita och Rufus - Barnsoldater i liberia". Usch det är så tragiskt, här sitter vi och bara klagar över allt. Medans de fått mata lejon för att få pengar som deras befäl sedan tog eller döda människor för att överleva. Vaddå skilda världar? Röda Korsets nya reklam har sånt fint soundtrack.




Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0