Dress

Idag har jag jobbat på Stadium och den har jag bara hälsat på mormor&morfar och farmor, och sen har jag bara slappat och sytt klart min klänning. Som sagt blev den misslyckat. Men jag får la gå ner två kilo så kanske den sitter bättre.

Usch ibland blir man ju bara så arg. Igår var jag inne på YouTube och sökte på snake och rabbit för jag hade precis sett på AFV (America's funniest homevideo) den här . Och då kom också en annan film upp "Killer Bite 2"  givetvid var jag ju tvungen att titta vad det var för något. Och även att jag såg och verkligen kände hur den skulle sluta kunde jag inte låta bli att se klart och bli fruktansvärt förbannad och arg på människan som låg bakom filmen. Personen i fråga, btw säger man så?, hade liksom riggat en kamera, lagt fram lite gräs och morötter på golvet, som han lät två kaniner hoppa runt bland. Dessa kaniner är lyckligt ovetande om att en orm är på väg emot dem och det gräs de äter kommer bli deras sista. Man får se när ormen närmar sig, sakta med säkert. Till slut ser man den hugger till och kramar för kung och fosterland ihjäl den stackars kaninen tills den inte längre orkar att kämpa emot. Han äter upp den och går snabbt över till den andra kaninen. Usch jag blev verkligen förbannad på människan som gjort filmen och på mig själv som tittade klart på den. Jag vet att det är "livets gång" men snälla någondet är förfärligt!

Sen en annan sak som man blir förbannad på. Jag tittade på Wallander - Mörkret nu precis. Blev helt upprörd över handlingen. Menar att en vuxna människor gör så mot små oskyldiga flickor. Jag vet att det är film, men grejen är ju att den händer så ofta i verkligheten också, det är det som gör mig så förbannad. Som till exempel han kuratorn, menar han är en person som man ska vända sig till, som man ska kunna lita på och ty sig till och så är han så störd. Det är HEMSKT.

Här är några bilder på klänning, inte så bra bilder men men.

image108





image109

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Em

snajsig klänning!

du, jag såg att du skrivit i resedagbokens
forum om att du ev. ville åka till london.
det var väl från förra året, men jag tänkte
bara tipsa - om du nu aldrig åkte, men gärna
vill - om att jag söker rumskompis/ar för
boende där from. ca september i år.
Om du är intresserad & sådär får du hemskt
gärna skicka ett mail, adda på msn eller
kludda en liten kommentar i min blogg :)

Ha det fint! Kram / Em

2007-05-07 @ 08:52:02
URL: http://www.manhattanmyday.blogg.se
Postat av: annie

Tjena bruttan!
what a nice dress! du syr för fullt?:)
puss

2007-05-07 @ 10:35:40
URL: http://annierapp.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0