Challenge!

Här är mina svar, skriv dina i mina kommentarer =)



A ) Fyra jobb jag haft
1. CNC-operatör
2. Butiksbiträde på Stadium
3. Städerska
4. Fylla flaskor och burkar på Skillingarydssalvan

B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen
1. Smala Sussie
2. Yrrol
3. Dirty Dancing
4. Lucas

C ) Fyra ställen jag bott på
1. Skillingaryd
2. London
3. -
4. -

D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på (älskar och älskar, det är väl lite att ta i...)
1. Desperate housewives
2. Grey's Anatomy
3. Vänner
4. Brothers & Sisters

E ) Fyra platser jag har semestrat på
1. Bangkok
2. Sharm El Sheik
3. Rom
4. Albufeira

F ) Webbsidor jag besöker dagligen
1. Alla vänners bloggar
2. www.bilddagboken.se
3. www.efterfesten.se
4. www.filmtipset.se

G ) Fyra favorit-maträtter
1. Tacos
2. Nudlar och kyckling
3. Pizza
4. Fondue

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu
1. På min dröm resa
2. På liseberg
3. I London
4. På tapeten bar



Svara mig du, NU!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: malin

om du blir medlem här..
http://gratisgen.se/?ref=73041
..och värvar 7 av dina vänner, eller vem som helst egentligen, kan du få t.ex. ett presentkort på MQ för 500kr.
allt du behöver göra (förutom att värva vänner) är att fullfölja ett eller två erbjudanden för 1 poäng sammanlagt.
Man kan bli medlem på två spelsidor gratis bara. Hur enkelt som helst.
Sen får du se till att dina kompisar gör det med så får du din present ;)
Bra va?!

2007-05-18 @ 00:20:21
URL: http://malfs.blogg.se
Postat av: adisa

A ) Fyra jobb jag haft
1. CNC-operatör - stilexo
2. Hotell & resturang - Götaströms
3. Vårdare på ålderdomshem o gruppboende nu - furugården, smedjegatan
4. ICA
B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen
1. Titanic haha
2. A walk to remeber
3. Dirty Dancing
4.
C ) Fyra ställen jag bott på
1. Skillingaryd
2. Vaggeryd
3. Oskarshamn
4. Kiruna
D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på (älskar och älskar, det är väl lite att ta i...)
1. Desperate housewives
2. Grey's Anatomy
3. Vänner
4.
E ) Fyra platser jag har semestrat på
1. Köpenhamn
2. Spanien
3. Montenegro
4. Makedonia
jag måste resa mer
F ) Webbsidor jag besöker dagligen
1. alla jävla bloggar
2. www.bilddagboken.se
3. www.efterfesten.se
4. fc
G ) Fyra favorit-maträtter
1. Pizza
2. Kycklingsallad
3. Makkedonkan
4. Spagetti
H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu
1. BigBen i spanien
2. Tyskland 2004
3. Kuba o shaka
4. hemma hos kungen på middag, fatta servicen!

2007-05-19 @ 14:06:44
URL: http://adisas.webblogg.se
Postat av: Ida

A ) Fyra jobb jag haft
1. Raggesbrud - Ragges
2. Sjukvårdsbiträde - Värnamo Sjukhus
3. Barnskötare - Framtiden & Friskus
4. Demare - Expect
B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen
1. Center Stage
2. Dirty Dancing 2
3. Smala Sussie
4.
C ) Fyra ställen jag bott på
1. Skillingaryd
2.
3.
4.
D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på (älskar och älskar, det är väl lite att ta i...)
1. Sex and the city
2. House
3. Vänner
4. Top model
E ) Fyra platser jag har semestrat på
1. Kata
2. Alanya
3. Hopfgarten/Brixental
4. Magaluf
F ) Webbsidor jag besöker dagligen
1. www.bilddagboken.se
2. www.efterfesten.se
3.
4.
G ) Fyra favorit-maträtter
1. Flämtande uttern
2. Garlic and pepper wok
3. Evelinas pastasallad med pesto
4. Grillat
H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu
1. Där det är varmt
2. Där man kan sola
3. Där man kan bada i havet
4. På ett lyxigt hotell

2007-05-20 @ 13:30:53
Postat av: Kajsa

A ) Fyra jobb jag haft
1. Teaterledare
2. Stadare
3. Servitris
4. Aupair
B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen
1. Smala Sussie
2. Yrrol
3. Amelie
4. Moulin Rouge
C ) Fyra ställen jag bott på
1. Orebro
2. London, lancaster gate
3. London, Edgware road
4. London, batjavel
D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på (älskar och älskar, det är väl lite att ta i...)
1. Vanner
2. Scrubs
3. Jeremy Kyle show
4. Filmkronikan
E ) Fyra platser jag har semestrat på
1. Oslo
2. Kopenhamn
3. Krakow
4. Whitby
F ) Webbsidor jag besöker dagligen
1. Den har (kanner ingen annan som bloggar, haha)
2. www.bilddagboken.se
3. www.haket.com
4. www.helgon.net
G ) Fyra favorit-maträtter
1. Tacos
2. Gronsaksgryta
3. Pizza
4. Kalpudding
H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu
1. Paris
2. Tokyo
3. Archway
4. Hemma hos Stine/Lisabeth/Emma

2007-05-20 @ 14:09:29

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0