Adult?!

Hur vuxen är du?

Mitt resultat



Kajsa visade mig Filmtipset, jag är beroende!



Usch jag har ett stort ångestladdat kval, jag kan inte bestämma mig. Eller jo jag har ju typ bestämt mig men jag tycker det känns JOBBIGT. Allt känns så mycket krångligare! Det känner ju jätte skönt att få ett fast jobb, bra att ha haft det och så. Men det känns så mycket jobbigare sen i januari nästa år när jag ska åka bort i några månader, ska jag ta tjänstledigt? Säga upp mig? Har de lärt mig helt i onödan? Kommer jag klara av Valeo linen? Klarar jag sånt stort ansvar? Suck. Får tänka i helgen, fast jag vill inte tänka på det. =(

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Ida

Kul att jag fick lika många vuxenpoäng som du!

2007-05-14 @ 11:56:36

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0